Pe scurt despre rezistenta la insulina, cheia slabirii din punctul meu de vedere! Explicatiile a 3 medici!

Aug 9, 2020 - Sanatate

Pe scurt despre rezistenta la insulina.

Am povestit cum dr Giuseppe Castaldo de la Cronos Med, care a fost instanta mea suprema cand m-am hotarat sa schimb macazul si am coborat in doua luni de la 100 kg la 80 kg, practic din grasun am redevenit normal, s-a uitat la rezultatul analizei de insulina si m-a intrebat daca sunt grasut de multa vreme ... Cum eram de ani bunicei intre 94-99 kg, concluzia a fost ca am capatat o frumoasa rezistenta la insulina, practic corpul era intr-o stare de continua acumulare.

Iata ce spune si dr. Joseph Mercola in cartea sa KetoFast:

"Insulina este hormonul principal care ii spune corpului daca sa inmagazineze energia sau sa o consume. Cand mancati - in special cand consumati alimente foarte bogate in carbohidrati - nivelurile de glucoza din sange cresc pana la intervale nasanatoase. Corpul va creste productia de insulina, intr-un efort dee reducere a nivelului de glucoza ... In timp, o consecinta periculoasa este ca receptorii pentru insulina din celule incep sda-si piarda sensibilitatea, deci corpul trebuie sa produca din ce in ce mai multa insulina pentru a transporta glucoza din sange in celule. Ca urmare a rezistentei la insulina, corpul este permanent in mod de stocare a grasimilor.

Cheia pentru a intrerupe acest cilcu este de a mentine nivelurile scazute de insulina, motiv pentru care postul alimentar poate fi foarte benefic.

Cand luati o pauza de la consumul de hrana, nivelul glicemiei scade si pe masura ce nivelul glucozei scade, pancreasul produce insulina din ce in ce mai putina, deoarece pur si simplu nu este necesara!

Iar cand nivelul de insulina scade, corpul primeste semnalul de eliberare a energiei, astfel incat veti incepe sa ardeti depozitele de grasimi. De asemenea, le permite receptorilor la insulina sa-si recastige sensibilitatea, astfel incat atunci cand se reintra in faza de alimentatie dupa postul alimentar, corpul nu va trebui sa utilizeze la fel de multa insulina pentru a mentine nivelurile sanatoase de glucoza din sange. Atunci rezistenta la insulina se regleaza si incepeti sa va recuperati sanatatea".

Fix asa a fost la mine, iar cartea de mai sus m-a ajutat sa inteleg ce mi se intampla. M-am dus cu insulina 22 la Castaldo, dupa prima luna am masurat-o, a fost 9, la fel dupa a 2 luna. Intre timp slabisem 20 de kilograme!!!

Am mai citit apoi doua carti ale doctorului Jason Fung, una anti-dieta, alta despre intermitent fasting. In cea de a doua, Codul diabetului se numeste, mi-am explicat de ce lipsesc din planul alimentar anumite produse. Stiati ca painea creste nivelul glicemiei mai mult decat zaharul de masa? Alimentele cu amidon, precum painea, cerealele, orezul sau cartofii sunt zahar concentrat si sunt transformate prin digestie in cantitati uriase de glucoza, scrie dr Fung!

Nu uitati! Am sintetizat experienta aceasta in doua directii dupa rezultatele ei .

Principiile:

1. Fasting 16 ore

2. Doua mese pe zi (un singur fel, porție normala) fără nici o rontaiala între mese

A) cei care vor avea o alimentație diversificata, fără excese de zahăr, gluten și carbohidrați, un singur fel de mâncare la o masa, vor pierde intre 1-2 kg pe săptămâna, fără însă a subția stratul de țesut adipos in ritm accelerat.

(Rezultatul la finalul lunii -4 sau - 6 kg)

B ) cei care renunța total la carbohidrați, gluten, amidon și zaharuri, și care vor păstra astfel organismul in starea de cetoza, vor pierde > 2,5 kg pe săptămâna și vor constata pierderea stratului de țesut adipos in termen scurt și mediu ...

(Rezultatul la finalul lunii poate fi spectaculos, chiar si -10 sau -12 kg)

Eu am trecut prin ambele faze, dar de grăsimea abdominala / interna am scăpat doar cu B )

facebook whatsapp twitter pinterest

Aug 24, 2016 - Vacante

Oct 24, 2014 - Dulciuri

Oct 22, 2014 - Mancaruri cu carne

Aug 8, 2014 - Mancaruri cu carne

May 16, 2016 - Vacante

Aug 8, 2014 - Aperitive/Garnituri