Ce mancam in saptamana 3! Care-s principiile provocarii lunii august 2020 #sepoate

Aug 16, 2020 - Sanatate

"- Si, cum sta X cu greutatea, se tine de recomandarile doctorului Castaldo?"

- Bai, a dat 14 kilograme jos ... Avea 134, a ajuns la 120. M-a sunat saptamana trecuta sa-mi spuna incantat ca s-a saturat dintr-un gratar de vita si o salata. Nu-i venea sa creada ... "

Dialogul de mai sus l-am avut aseara cu un prieten despre un amic care la 1.95 m inaltime ajunsese totusi la o greutate mult prea mare si a apelat la dieta doctorului Castaldo de la CronosMed, cea care m-a readus si pe mine in doar doua luni la o greutate normala, dar si pe amicul de dialog, care a scazut si el de la 103 la 87 kg acum ...

Fix in saptamana a 3-a dupa ce intrasem in noul stil de viata si alimentatie am simtit si eu senzatia despre care spunea X mai sus. De atat pare ca avem nevoie sa trecem de la "saturatul" din mancatul mult (felul 1, 2 si desert uneori - deci calorii mai mult decat trebuie) si prost (alimente combinate aiurea si prea mult carbo & zahar) la "saturatul" dintr-un singur fel (un gratar cu o simpla garnitura de legume si o salata - spre exemplu).

A treia saptamana incepe luni, 17 august 2020, si in provocarea noastra. Ar fi bine sa fie cea mai corecta de pana acum. Deci, va propun sa respectam asa:

1. Intermitent fasting: 16 ore post negru - 2 mese pe zi (prânz - un singur fel și cina - un singur fel: accent pe legume si carne de orice fel), fără rontaieli (reglează nivelul insulinei)

2. Mănâncam low carb (cu foarte putini carbohidrați), eliminam total fainoasele albe, cartofii si orezul

3. Eliminam total alcoolul

4. Eliminam total zaharul și fructoza (cei care nu se pot abtine - ciocolata neagra peste 80% sau 1-2 fructe, nu banane, in prima jumatate a zilei)

5. Cautam sa nu ne stresam (corpul produce cortizol - care crește nivelul glucozei in sânge) si sa facem macar 5.000 de pasi zilnic

Ne vom urca din nou pe cantar lunea viitoare si vom trage concluziile! #sepoate

Ce mancam deci?

O portie per masa, care poate fi: carne de orice fel + garnitura de legume + salata / mancare de legume / legume si salata / paste de konjac in orice reteta / salate etc.

Pe grupul #sepoate puteti gasi recomandari de retete: https://www.facebook.com/groups/215786953064357

facebook whatsapp twitter pinterest

Aug 24, 2016 - Vacante

Oct 24, 2014 - Dulciuri

Oct 22, 2014 - Mancaruri cu carne

Aug 8, 2014 - Mancaruri cu carne

May 16, 2016 - Vacante

Aug 8, 2014 - Aperitive/Garnituri